אחזקה-IL (1)

דגשים לתחזוקה של דירה שקונים בשביל השכרה לדיירים

תוכן עניינים

כל מי שרק רוצה ויכול, שם את ידו על נדל"ן ומשקיע את כספו בדירה להשקעה. אין הרבה היצע של ההשקעות בארץ ולכן אפילו דירה להשקעה היא האופציה הכי שפויה והכי הגיונית. זו הסיבה שאפשר לראות הרבה אנשים אשר מחזיקים בבעלותם עוד דירה והם בעצם מרוויחים משכר הדירה ומהעלייה של ערך הדירה. אך גם מי שמחזיק בדירה להשקעה, חייב לזכור שעליו לתחזק אותה בצורה שוטפת וכך להבטיח את התקינות שלה ושהיא תהיה ראויה למגורים. במדריך הקרוב נעסוק בדגשים לתחזוקה של דירה שקונים בשביל להשכיר לאחרים.

האם כדאי לכם לעשות ביטוח לדירות בקרית גת?

בכל דירה בארץ כדאי לעשות ביטוח וכך גם כשמדובר על דירות בקרית גת. אך שימו לב, תחזוקה עלולה להיות דבר לא זול, במיוחד אם אתם מתכוונים להשכיר את הדירה לאנשים. זו הסיבה שיש הרבה אנשים שפשוט בוחרים לבטח את הדירה שהם רכשו מפני כל מיני תקלות וכך הם יכולים להיות בטוחים שלא יקרה כלום לתשואה שלהם. ודאי שעליכם לעשות את השיקולים שלכם ולהתחשב במצב של הנכס שלכם, בוותק של הנכס ובעוד כל מיני דברים, על מנת שתוכלו להבטיח שהנכס שלכם יצבור כמה שיותר תשואה שאפשר. 

על מה אתם צריכים לשים דגש בתחזוקת דירה שוטפת?

כשאתם רוכשים בית שאמורים לגור בו אנשים, אתם צריכים לתחזק כמה דברים-

  • צנרת- זה לא משנה אם הדירה חדשה מהניילונים או אם היא ישנה, בכל מקרה שיש בלאי של צינורות המים, אתם נכנסים לעסק לא נעים במיוחד. לכן, בין חוזה שכירות אחד לחוזה שכירות אחר, כדאי שתביאו איש מקצוע שיעשה בדיקה על מצב הצינורות ואם צריך לשפץ את הצנרת. 
  • חשמל- לא פעם קורה שנתיך כלשהו מקפיץ את החשמל של כל הבית ואז צריך לאתר מהו מקור הבעיה. זה לא משנה מה מתקלקל או נשרף, פעם בחצי שנה שווה לבדוק את התשתית של החשמל בבית בשביל שתוכלו להיות נינוחים שהדירה מושלמת.

אילו עוד דגשים חשובים לשמירה על תחזוקת דירה קיימים?

כשרוכשים בית לצורך השקעה ולצורך השכרה למישהו אחר, יש עוד דבר מאוד חשוב שאסור לשכוח שחייב לעבור תחזוקה שוטפת והוא נושא הרטיבות. בדרך כלל, בעיה של רטיבות תגיע בעקבות בנייה לא נכונה או אפילו חוסר שמירה על הסיוד ועל הטיוח בצורה נכונה של הנכס. ההשלכות של הרטיבות יכולות להיות חמורות מאוד מבחינה בריאותית לאנשים אשר מתגוררים בדירה. אם לא תדאגו לתחזוקה השוטפת של הנכס, הגשם הראשון יחשוף את כל הרטיבות בבית. בעיות של עובש ושל ריקבון יכולות לעלות לכם גם בסיום של החוזה עם הדיירים וגם בתביעה, מכיוון שעובש זו בעיה שבאחריות המשכיר.

במידה ואתם זקוקים לחברת אחזקת מבנים מקצועית באזורכם, צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים שאתם צריכים.

אני רוצה לקבל הצעת מחיר!
מה תמצאו באתר
אחזקה-IL

תודה:)

אנחנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם!

אחזקות-IL

אחזקה-IL לבן
אחזקה-IL לבן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!