אחזקה-IL (1)

כיצד ניתן לשמור ואף להעלות את שווי הנכס באמצעות תחזוקה נכונה

תוכן עניינים

דירת המגורים או דירה להשקעה הם הנכסים בעלי השווי הכספי הגבוה ביותר של כל אדם. לכן המגמה של כל בעל נכס הוא לשמר את הדירה ולדאוג לתחזוקה נכונה על מנת לשמור על השווי שלו ואף להעלות אותו.

תחזוקה נכונה – שמירה על ערך הנכס

יש כמה פעולות שחשוב לבצע מעת לעת כדי לשפר את מצבו הפיזי ואת נראותו של כל נכס. אחת לתקופה כדאי לבצע שיפוץ מאסיבי כדי לטפל בתשתיות של הבית וגם בעיצוב שלו. הדרך המומלצת היא להיעזר בשירות של מעצב פנים וזאת כיוון שהוא בעל רעיונות יוצאי דופן ויודע לנצל כל פינה וכל נישה בכל בית למטרות פונקציונליות שונות.
ישנם בעלי נכסים המעדיפים להפקיד את השמירה והתחזוקה של הנכס בידי חברת אחזקת מבנים אשר דואגת לתחזוקה השוטפת והשבחת הנכס בצורה המקצועית ביותר. זהו הפתרון המשתלם ביותר כיום בשוק עבור בעלי נכסים.

שיפוץ בבית 

מהות השיפוץ וההיקף שלו תלויים במצבה של כל דירה. אחד הדברים החשובים ביותר הוא טיפול בתשתיות כמו אלו של החשמל והאינסטלציה. יש נכסים שבהם קיימות תשתיות אשר בוצעו בעת בניית המבנה ולעיתים מדובר בעשרות שנים. כל מה שקשור לנושא הבנייה התפתח מאד בשנים האחרונות. זאת, לאור הטכנולוגיות החדשות ולכן כדאי להתקין תשתיות חדשות.

במיוחד יש לשים לב למבנים שבהם יש תשתית אינסטלציה מברזל. היום כבר לא משתמשים בצנרת מסוג זה כיוון שהיא מעלה חלודה וקורוזיה ולכן לא שימושית. מתקינים צנרת PVC איכותית שנשמרת לאורך שנים רבות. לאחר שליפת הצנרת הישנה והתקנת הצנרת החדשה יש שינוי מהותי באיכות החיים בבית, זרימת המים היא קולחת הן במקלחת והן במטבח.

עיצוב הבית 

הנראות של הבית מושפעת מרמת העיצוב שלו ומהסגנון העיצובי שנבחר למטרה זו. ברוב המקרים מעצב הפנים מציע כמה אופציות כדי לקלוע לטעמם של הלקוחות. לאחר בחירת הסגנון כמו לדוגמה נורדי או כפרי מעצבים בדרך זו את כל הבית. 

במקרים רבים מחליט בעל הנכס להתקין פרקטים בחדרים, או להזמין מטבח יפהפה אשר מעניק יופי רב לבית כולו. 

בדרך זו נוצרת נראות מרהיבה של הבית וכל מי שנכנס הביתה מוקסם מהמראה המושלם. אפשר לראות את החשיבה שהוקדשה לכל מיקום בבית. כאשר רואים הכול יחד, זו תחושה נעימה ונראות יפהפייה . 

אופציה של מכירת הדירה 

כאשר לקוח פוטנציאלי מעוניין לקנות נכס, הוא בוחן כמה אופציות של דירות למכירה בנהריה והוא מגיע לראות את הדירות במיקומים שנראים לו, כמו אלו במערב העיר. כיוון שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, מיד עם הכניסה הביתה הוא מתרשם מההשקעה בעיצוב ובנראות. בנוסף לכך הוא מקבל מידע מהמוכר על כך שהוחלפו לא מכבר התשתיות וגם דבר זה הוא חשוב מאד לקונה הפוטנציאלי. 

כאשר מסתכלים הקונים על כל היתרונות הללו, הם מעדיפים בדרך כלל לרכוש בית מושקע. הן ברמה העיצובית והן ברמת התשתיות וזאת במקום בית מוזנח שקיים חשש שיש בו ליקויים רבים.

אני רוצה לקבל הצעת מחיר!
מה תמצאו באתר
אחזקה-IL

תודה:)

אנחנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם!

אחזקות-IL

אחזקה-IL לבן
אחזקה-IL לבן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!