אחזקה-IL (1)

ניהול ואחזקת מבנים

תוכן עניינים

אחזקת מבנים הינה פעולה של ניטור, תיקון וביצוע משימות מניעה ותחזוקה שוטפות – המבטיחות כי הבניינים בטוחים ומתפקדים. על מנת לבצע אחזקת מבנים כהלכה, נדרש לבצע מעקבים שוטפים אחר כלל המערכות בבניין וטיפול מסור וקפדני אחר השטחים המשותפים בכל בית משותף. 

לצורך כך, נדרש סנכרון ותיאום מול אנשי מקצוע ונותני שירות שונים – ובהתאם לצרכי ודרישות הבניין. הצרכים והשירותים הנדרשים שונים בכל בניין, שכן לכל בניין מרכיבים ומאפיינים שונים: בבניין אחד קיימת גינה הדורשת תחזוקה מצד גנן ובבניין אחר אין גינה כלל. בבניין אחד ישנה מעלית ובבניין אחר אין. לכן, חשוב להבין שכל בניין דורש תחזוקה ספציפית ומדוייקת, נותני שירות וספקים שונים ועוד. 

אנשי מקצוע בתחום אחזקת מבנים מבצעים מגוון משימות וטיפולים עבור לקוחותיהם. הדרך הטובה והנכונה ביותר לנהל ולתחזק בניין היא באמצעותה של חברת ניהול ואחזקה מומחית ומנוסה. חברת הניהול תדאג לבניין שלכם מא׳ ועד ת׳: תבצע בדיקות תקופתיות בבניין על מנת לוודא שהכל מנוהל כשורה ושלא קיימות תקלות בבניין, תיאום מול ספקים ונותני שירות עבור בדיקות תקופתיות ועבור מתן שירותים שוטפים, גבייה של דיירי הבניין, אספקת דוחות ועוד. ככלל, חברת ניהול ואחזקה תפעל לאורך כל ימות השנה על מנת להבטיח בטיחות בבניין, פונקציונליות ויעילות עבור הדיירים, פיקוח, תיקונים בעת הצורך ותפעול משימות שוטפות עבור הבניין ודייריו.

ניהול ואחזקת הבניין נעשה לרוב על ידי חברת ניהול או על ידי נציגות וועד הבית. נציגות וועד הבית מורכבת לרוב מחבר אחד או שניים, אשר אחראים (בהתנדבות מלאה) על ביצוע כלל הפעולות שיש לבצע בבניין, לכל אורך השנה. חברת ניהול ואחזקה אמורה להחליף, הלכה למעשה, את פעולות הוועד – תחזוקת הבניין, קשר עם אנשי מקצוע לענייני תחזוקה שוטפת או לטיפול בבעיות נקודתיות אשר דורשות טיפול מידי, גבייה ועוד.

בניין

תחומי האחריות בניהול ואחזקת מבנים

ניהול ואחזקת מבנים מביא עמו צורך בניסיון רב על מנת לוודא ניהול מקצועי ואחראי. חברת מהימנה תדאג לבצע פעולות בקשת רחבה של תחומי עניין ואחריות. חלק מאותם תחומי עניין כוללים את עבודות הניקיון, הגינון וההדברה. כמו כן, הן כוללות את תפעולן השוטף של מערכות הבניין: מערכות החשמל, האינסטלציה, תחזוקת המעליות, המשאבות ועוד. חברת ניהול איכותית תהיה זמינה לדיירים ובעלי הדירות בכל עת, ותדאג לתת מענה מקיף לפתרון בעיות בבניינים המנוהלים על ידה. 

לסיכום, אחזקת מבנים היא למעשה האחריות המלאה על אחזקת הבניין. אחזקה זו כוללת בין היתר את כלל המערכות שצוינו במאמר זה – ויש לזכור כי אחריות זו משתנה מבניין לבניין – בהתאם לצרכיו ומאפייניו כמו גם לדרישות הדיירים בבניין. תפקידה של חברת הניהול היא איתור והפעלה של נותני שירות וספקים חיצוניים על מנת לפתור בעיות ולבצע פעולות תחזוקה מונעת. במאמרים הבאים נתעמק בכלל הנושאים הקשורים לניהול ואחזקת מבנים – על מנת שהתחום המורכב יהיה פשוט עד כמה שניתן. יש למה לצפות…

אני רוצה לקבל הצעת מחיר!
מה תמצאו באתר
אחזקה-IL

תודה:)

אנחנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם!

אחזקות-IL

אחזקה-IL לבן
אחזקה-IL לבן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!