אחזקה-IL (1)

טיפים לאחזקה שוטפת של בניין משרדים

תוכן עניינים

בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות מעתיקות את פעילותן לבנייני משרדים. חלקם גדולים יותר וחלקם גדולים פחות, אך מה שבטוח – זה שסביבה מטופחת וייצוגית הינה אקוטית במיוחד בכל הקשור לעולם העסקים ומשרדיהם. בבניינים אלו חברות מבצעות פגישות, חותמות על חוזים והסכמים ומשלימים עסקאות. כדי שבניין המשרדים שלכם יהיה כזה אשר יכבד את כל הנמצאים בו – הכנו לכם מאמר קצר ובו טיפים לאחזקה שוטפת של בניין משרדים. 

 

  1. חברת ניהול

    חברת אחזקת מבנים וניהול ומהימנה היא המפתח לניהול הבניין כהלכה. חברה לאחזקת מבנים תהא האחראית לספק לבניין את נותני השירות ואנשי המקצוע הדרושים בכל עת. חברה שכזו, חייבת להיות בעלת הניסיון המתאים. הסיבה לכך, היא שבניין משרדים לרוב דורש תחזוקה שוטפת גבוהה הכוללת ניקיון על בסיס יומי, ומתן מענה לקריאות ותקלות חוזרות ונשנות (כמו נורה שנשרפה, למשל). חברת ניהול ואחזקה רצינית ומסודרת תדאג לתת לכם שקט בכל הנוגע לניהול הבניין על הצד הטוב ביותר, הן מבחינת תחזוקה לטווח הארוך והן מבחינת הנראות של הבניין וחווית השהות בו. 

  2. בטיחות ואחזקה

    לכל בניין באשר הוא, ישנן מערכות שונות ומגוונות. על אחת כמה וכמה, בנייני משרדים המכילים לרוב קומות רבות, ריבוי של אזורי שירותים, חדרי מדרגות גבוהים ומעליות – מביאים עמם גם מערכות מורכבות. מערכות אלו דורשות תחזוקה וביקורות תקופתיות. בדיקות מהנדס חיצוני למעלית, ביקורת של חברת המעליות או של חברת כיבוי אש מוסמכת, תקינות הגנרטורים וחיטוי משאבות ומאגרי המים הם רק חלק קטן מאותן מערכות הדורשות תחזוקה. הקפידו על בדיקה של כל אלו באופן רציף, או השכירו שירותים של חברת ניהול שתבצע זאת במקומכם.

     

  3. ניקיון

    בניגוד לבנייני מגורים, הדרישה לניקיון בבנייני משרדים היא לרוב גבוהה יותר. שכן, בבנייני המשרדים ישנה תנועה גדולה יותר וכמות מבקרים רבה יותר מבנייני מגורים. ניהול ותחזוקה שוטפת הם לא רק בדיקת המערכות וזימון אנשי מקצוע. גם הניקיון הוא חלק בלתי נפרד מתהליך הניהול. ראשית, עליכם לוודא כי חברת הניקיון שדואגת לניקיון בניין המשרדים עושה עבודתה נאמנה. בדקו כי הפחים אכן מרוקנים, החלונות מבריקים וכי הרצפה נקייה. כמו כן, ודאו כי השירותים נקיים ומריחים טוב. ישנם דגשים רבים שחשוב לבדוק אך אלו הם הבולטים שבהם. שנית, ודאו כי הם משתמשים בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה. מומלץ ביותר שלא להשתמש בחומרים בעלי ריכוז גבוה מדי או כאלו המוגדרים כמסוכנים לשימוש. מעת לעת, ניתן ואף רצוי לבצע עבודות ניקיון יסודיות יותר עם חומרים מיוחדים – אך העדיפות היא לבצע זאת בשעות הלילה המאוחרות, כאשר אין שוהים בבניין.

     

  4. הדברה

    את ההדברה יש לעשות בין פעם אחת לפעמיים בשנה. העדיפות היא לבצע את ההדברה לפני תקופת הקיץ. חשוב מאוד לציין כי ההדברה היא הפתרון הנקודתי להברחת אי אלו מזיקים. עם זאת, התחזוקה השוטפת ובדגש על עבודות הניקיון בבניין – הם אלו שיגרמו לכך שלא יופיעו בבניין המשרדים שלכם ג׳וקים, נמלים, זבובים וכיוב׳. לכן, הקפידו על הניקיון בבניין לא פחות מעל בחירת המדביר.

אווירה ושדרוגים לבניין: כדי שבניין המשרדים שלכם יהפוך לנעים יותר, רצוי בהחלט לטפח אותו. תוכלו בקלות לשדרג את הבניין באמצעות הוספה של עציצים או פרחים, גופי תאורה ייחודיים ועוד. לא רק שפריטים כדוגמת אלו יתרמו לשיפור האווירה בבניין, הם גם יגרמו לשוהים בבניין להתייחס אליו יותר בכבוד. כך, יישמר הבניין לתקופה ארוכה יותר תוך שאתם משיגים חווית שהייה בלתי מתפשרת. בנוסף, בכל הנוגע לתאורה בבניין המשרדים, קיימים היום בשוק פתרונות רבים. אלו, יכולים בקלות לשדרג את בניין המשרדים שלכם תוך שהם חוסכים לכם לא מעט כסף. התאורה הירוקה וגופי תאורה חסכוניים רבים קיימים היום בשוק. ניתן בקלות להחליף את התאורה המסורתית והבנאלית בכזו שתפיץ אור זהה בשימוש מינימלי של חשמל.

אני רוצה לקבל הצעת מחיר!
מה תמצאו באתר
אחזקה-IL

תודה:)

אנחנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם!

אחזקות-IL

אחזקה-IL לבן
אחזקה-IL לבן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!